Cases  /  Midtvejs Auto

ET BILHUS
MIDT UDE

PÅ LANDET.

ET BILHUS MIDT UDE
PÅ LANDET.

Visuel Identitet
Foto
Video
Hjemmeside
Administrering af sociale medier
E-mail marketing
Strategi

Visuel Identitet
Foto
Video
Hjemmeside
Administrering af sociale medier
E-mail marketing
Strategi

MIDTVEJS AUTO

Ikke et traditionelt bilhus

Tager man til Fjerritslev-området og spørger, hvorhenne man skal købe bil. Så er der en ret stor sandsynlighed for at en stor del vil svare “Midtvejs Auto”. Og det er med god grund. De har i over 40 år solgt biler fra deres lokation – midt ude på landet – i Bejstrup.

Skarpt er samarbejdspartner på alt virksomhedens markedsføring, hvilket indebærer administrering af sociale medier, nyhedsbreve, opdatering af hjemmeside, foto, video og meget mere. 

TikTok

Vi laver løbende videomateriale til virksomhedens markedsføring på de sociale medier. P.t. er Midtvejs Auto tilstede på Facebook, Instagram, YouTube og TikTok. Vi forsøger altid at lave indholdet “native” til det medie, det skal lægge på. Eksempelvis TikTok, som vi har udarbejdet et koncept til at præsentere biler, som har en del mere humor, end på de øvrige medier. 

Play Video

Se eksempel

“Insta-worthy” billeder

Smukke billeder drager os i langt højere grad end halv-sløje billeder, der er taget med mobiltelefonen. Derfor tager vi også løbende billeder af bilerne på bil-lageret, og sørger for at bruge det som indhold på de sociale medier. Det giver også et mere professionelt indtryk af Midtvejs Auto som bilhus, når man besøger dem på eksempelvis Instagram.

360° markedsføring

Midtvejs Auto bruger os i det hele taget som sparringspartner og til at eksekvere på hele deres marketingstrategi. Derfor holder vi løbende møder og planlægger deres contentplan måned for måned på både Facebook, Instagram, TikTok og deres nyhedsbrev. Derudover står vi også for den løbende annoncering på deres sociale medier, og hjælper med at finde på og eksekvere på kampagner på deres hjemmeside, som vi også har bygget.